پنجشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۷

اميدهاي روي هوا!

در تاريخ 23 فورية سال 2011 حين ميلاد(5 صبح)؛دادگاهي در سيارة زُحل طي بيانيه اي اعلام كرد كه حكم بازداشتِ چند مهندس اسانسيوني را صادر نموده و ايشان را تحت پيگرد قضايي قرار داده است.در اين بيانيه بيان شده كه دليل اين حكم شكايتِ ساكنان سيّاراتِ ماه و مشتري و ناهيد و مهر و تني چند از رانندگان ماهواره هاي بين خطي مسير مريخ-نپتون‘از ماهوارة سفير "ديماوارون" است كه چندي پيش توسط مهندسين كذا به هوا ول گرديده.اين دادگاهِ عالي اعلام كرده كه اين مهندسين بايد ظرفِ يك ميلياردم ٍثانية نوري خود را به مراجع قضايي ذيصلاح در سيارة زحل معرفي نموده و در جريان احكام خود قرار گيرند.
در تاريخ 23 فورية سال 2011 حين ميلاد(10 صبح)؛مامورين اطلاعاتِ سيارة زحل موفق به دستگيري نام نبردگان گرديدند!.اين دستگيري در حالي انجام شد كه متهمين به صورتِ مذبوحانه اي سرهاي خود را زير برفِ كوه هاي پامير پنهان نموده بودند.در پي اين اتفاق توجه تمامي رسانه هاي كهكشان راهِ شيري به سيارة زحل و دادگاهِ آن جلب شد.ساعاتي پس از دستگيري متهمين‘سران دُوَل(حتما بايد اعراب گذاري كنم تا درست بخوني؟!) برخي از زمينيان خاورميانه اي اعتراض خود را از اين حركت زحلي ها اعلام نموده و مردم خود را به تظاهرات و سر دادن شعارهاي ضد زحلي از قبيل مرگ بر زحل وادار نمودند.برخي از اعراب نيز پس از شنيدن اين خبر كفشهاي خود را به سمتِ آسمان پرتاب نمودند كه در پي اين حركت‘بيشتر اعراب دچار سرشكستگي و كوري چشم گرديدند.
در تاريخ 23 فوريه سال 2011 حين ميلاد(3 ظهر)؛دادگاهِ رسيدگي به اين پرونده در زحل تشكيل جلسه داد و رسما كار خود را با حضور متهمين و وكلاي تسخيري و شاكيان و خبرنگاران آغاز كرد.اتهاماتِ مهندسين طبق قرائتِ منشي دادگاه از اين قراربود:
1-برهم زدن نظم نوين كهكشاني و نيز سلب آسايش از ساكنين مريخ و عطارد به سبب ايجاد صداهاي ناهنجار كه به صورت قار قار از موتور و جير جير از بدنة ماهواره پخش مي گردد.
2-آلوده نمودن محيط كهكشان توسط ماهواره كه دچار روغن سوزي شده و دودِ غليظي به همراهِ صداهاي سرسام آور از اگزوز آن خارج مي شود.همچنين سوت كشيدن لنت ها كه باعث تشنج مريخي ها مي شود و آزبست توليد مي كند نيز نبايد فراموش گردد.
3-نصب بوقهاي 10-11 مخصوص مايلر و كاميون بر روي ماهواره و به صدا در آمدن مدام آنها و بر هم زدن آرامش كهكشان و بيمارستانهاي مربوطه.
4- نشر اكاذيب و پارازيت در منظومه!!
5-حمايت از ترانسفورميسم و اقدام به خرابكاري در مدار صفر درجه!
6-ضعف در ارتباط برقرار كردن با ساير ماهواره ها به صورتي كه ماهوارة مذكور به غير از زبان مادر زادي هيچ زبان ديگري را نمي فهمد.
7-غصب نمودن فضا و مداراتِ فرضي آن هم بدون برنامه ريزي قبلي.
8-ايجادِ سد معبر و توي دست و پا بودن و ايجادِ مزاحمت براي ساير فضا پيماها و شاتل ها(حد فاصل پل راه شيري تا بزرگراه پلوتون).
9-ايجاد مزاحمت براي نواميس مريخي و اقدام به اتو زدن!
10-اقدام به تبرج از طريق بلند نمودن صداي ضبط صوت و پخش صداهايي از قبيل "دوپس دوپس و ديش ديش و مهوش‘پريوش‘غلط كرد شوهر كرد" .
11-پخش بوي نامطبوع.
12-اقدام به لايي كشي بين سفينه ها و موشكها و در پي آن افزايش تصادفات و مرگ و مير ناشي از آن.
13-نوشتن يادگاري روي بدنة ماهواره ها و فضاپيماها.
14-زباله پراكني و فحاشي.
15-توقف در نقاطِ دلخواه و دوبله پارك كردن.
16-سانسور نمودن فركانسهاي ارسالي ساير ماهواره ها.
17-انجام دادن هر كاري به جز وظايفِ يك ماهواره!
در تاريخ 23 فورية سال 2011 حين ميلاد(4:05 ظهر)؛دادگاه وارد شور مي شود. به متهمين اجازة دفاع داده نمي شود.در ساعت 4:15 هياتِ منصفه راي به جاري شدن حكم و خروج ماهواره از مدار زمين مي دهد.قاضي نيز براي مهندسين به مدت 1 سال نوري حبس ابد مي دهد و تقاضاي تشديدِ تحريم ها بر اسانسيون را مي نمايد و حكم را سريع الاجرا مي خواند.اتمام جلسه.
در تاريخ 23 فورية سال 2011 حين ميلاد(9شب)؛رييس جمهور كشور اسانسيون اعلام مي نمايد كه به نظر آنها عملياتِ پرتاب ماهواره موفقيت آميز بوده و اين احكام صادره يك مشت كاغذ پاره بيشتر نيستند و ما با استفاده از متخصصين اسانسيوني تا چند روز آينده ماهوارة سفير ديماوارون2 را به فضا ول خواهيم نمود!
در تاريخ 25 فورية سال 2011 حين ميلاد(00:00)؛اكثر اهالي اسانسيون به سبب سرما يا گرما و نيز گرسنه گي و تشنه گي ريق رحمت را لا جرعه سر كشيده اند!!


پس و پيش نوشت:منوچهر احترامي هم رفت.....روز 22 بهمن هم رفت......لعنت به اين زمستون!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

روحش شاد....دهقاني

ناشناس گفت...

به به! تغييرات وبلاگي آقاي سوسپانسيبل! مباركه!
شما با "نوسترا داموس" نسبتي دارين؟؟ نبيره ش نيستين؟؟ شايدم نديده ش باشين!
اما خوب آينده رو پيش بيني مي كنين!!
www.mashi.blogsky.com

ناشناس گفت...

23 اسفند روز شوق و ÷یوستن! روز ملی ماست! فراموشش نکنید هاااااااااا! ما آروز داریم هااااااااااا!
مشی خانوم

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!