چهارشنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۸۸

تبریکیه

چشم!...تبريك هم عرض مينماييم خدمت شما!..چيه كه هي گير ميدين چرا من سال نو رو تبريك نگفتم؟!..چشم!
سال نو را بر جميع مسلمين و مسلمات؛مومنين و مومنات؛روح اموات شاد و جون مادرت از ما بكش بيرون تبريك عرض مينماييم!
و نيز فارسي بلغور نمودن آقاي اوباما و تبريك ايشان را به ملت ايران به خصوص را هم مي شود تبريك گفت ولي نمي گوييم تا چشمش درآد!
همچنين نامزد شدن آقاي خاتمي را براي انتخابات به دوستداران سعيد امامي تبريك گفته و ايضا كنار كشيدن ايشان را به چه كسي تبريك بگم آخه؟!..حسين شريعتمداري تو بگو!
به جناب احمدي نژاد هم تبريك ميگوييم!..حالا زياد مهم نيست چه چيز را!..شما زياد به مغزت فشار نيار اي مخاطبِ عزيز!
به آقا خاتمي هم تبريك مي گوييم كه ميرحسين آمد و بهانه را دست ايشان داد تا كنار بكشد..به هر حال درست نيست كه در يك پروسه 8 ساله پارازيت انداخت!
به ميرحسين هم تبريك ميگوييم كه بالاخره از غار تنهاييش بيرون آمد و چشم ما را به جمال منورش صلوات!
به جناب آقاي كروبي به جهت سليقه شان در انتخابِ واكسي تبريك عرض نموده و اميدواريم كه من بعد از اين از امثال جناب كرباسچي در اينگونه پست هاي مهم و اجرايي بيشتر استفاده نمايند!..پسر اين كفشاي من دم دره!
همچنين به تمامي اتول داران و نداران به جهت ثابت ماندن نرخ بنزين در سال 88 تبريك عرض مي نماييم..همين جوري تبريك گفتيم كه حال كنيد واسه خودتون؛حالا امسال را هم با همين صد تومان سر كنيد انشاله سال بعد حتما گران ميشود!
به تمامي اراذل و اوباشي كه در چهارشنبه سوري در خانه و محله شان نبودند و در عوض در جوار يكديگر مشغول خط كشيدن رو ديوار بودند هم تبريك گفته و اميدواريم كه هرچه زودتر آدم شوند و هر از گاهي خودشان با پاي خودشان......به هم تبريك بگويند!
يك تبريك فرا مرزي هم داريم به سبب آشتي فتح و حماس؛خلاص!
سال گاو را به تمامي گاوداران و نيز گرگ ها و كفتارها تبريك ميگوييم!
سال گاو را به خود گاوم(گاو هم!) تبريك ميگوييم!!!
اي تورم جان به تو هم تبريك مي گوييم!..ماشاله چه زود قد ميكشي تو!..داري واسه خودت صفا ميكنيا..بيا حال مارو ببر!
به صنفِ بي شيله پيله طلافروشان هم تبريك ميگوييم كه انشاله اگر كروبي انتخاب شود نان شان در روغن است و قرار است كه جناب كروبي به هر ايراني يك سكه مهريه بدهد!..حالا بماند كه كي داده كي گرفته!؟
به معده هاي ملت هم تبريك ميگوييم كه به جاي سبزي پلو ماهي يك غذاي جديد به نام سبزه جلو پايي خوردند!
يك تبريك هم به خودم و ساير وبلاگ نويسان مي گويم كه همگي سال 87 را هم سُر و مُر و گنده گذراندند و قرار است كه سال جديد را هم همانگونه سپري كنند!..البته اين دروغ سيزده بود شما جدي نگيريد!
يك تبريك جانانه هم به حاميان حقوق بشر نثار ميكنيم كه بروند براي خودشان ذوق مرگ شوند و بي خيال ما شوند!..ما هنوز حقوق برج 12 را نگرفته ايم جنابان ديده بان!
همچنين پيشاپيش بابت خبرهاي خوشي كه امسال قرار است از جانب دولت فخيمه داده شود را نيز به شما جماعت شاد و شنگول و حبه انگور تبريك ميگوييم!
و اما مهمترين تبريكِ امسال را هم بايد به دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف گفت كه روي ديوارهاي دانشگاهشان سيم خاردارهاي نو و تازه نصب شده عين هلو و اميدواريم كه اين سيم خاردارها هرچه سريعتر به برق هم وصل شوند تا كلا نور علي نور شود!..شلوار لي كلفت بپوش داداش!سرده!
اين تبريكِ آخري را هم همين جوري براي ‌‌[…] عرض مي كنيم.خودتان به جاي […] كلمه و جمله تبريك آميز دلخواهتان را قرار دهيد؛چيزي كه زياده كلمات تبريك آميز و خبرهاي خوش و متبرك!

۵ نظر:

محسن گفت...

سلام و عید شما هم مبارک
بنده هم به شما که ایام عید را تعطیل کردید و از خانه فراری شدید و ما را در پشت درب نهادید تبریک می گویم. دودره بازی هم حدی داره بابا. سال نو به شما و خانواده محترم و خانواده های محترم و فامیل محترم تر مبارک...

سعيد گفت...

مثل هميشه توووووپ بود.ايول

مهساي فيس بوك!!! گفت...

تا وقتي نگفته بودي فكر ميكردم عيدو قبلا" تبريك گفتي!پس عجب كلاهي سرمون رفت..!!!ولي تبريك سال نو جزء سنن باستانيمون بود و از سنن ديني تبعيت نميكرد كه به جاي يك تبريك به جا نياورده 70 تبريك كفاره دادي!!! سال گاو شما هم مبارك ...

ناشناس گفت...

السلام و عليكم و رحمت الله و بركــــــــــــــاته!
حالا اينايي كه بهشون تبريك كفتي اؤ خوشي زوق مرك نشن!!
أسمان رنكين خانوم!!

ناشناس گفت...

سلام قربان!چه عجب شما آپ نمودين!نگرانت شده بوديم
انشائلله شما هم سال خوب و پر از ايده داشته باشيد
دهقاني

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!