شنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۷

از بي بي سي بيشتر از خدا بايد ترسيد؟!

  • شنبه-مشغول تماشا كردن برنامه مستندي هستم از بي بي سي فارسي (صد البته از طريق اينترنت با سرعت 28 كيلو!‘كور شم اگه ما ماهواره داشته باشيم!).تصاويري ويدئويي از آغاز اكتشاف نفت در ايران و استخراج آن به همراه صداي گوينده اي كه انگار برايم آشناست!
    يكشنبه-اخبار 20:30 را كه ديدم كانال را عوض كردم و از طريق اينترنت(!) به تماشاي بي بي سي نشستم(مبرهن است كه به سببِ تغيير سريع كانال دچار حالتِ تهوع شدم!).برنامه مستندي در حال پخش بود راجع به برخي مشاهير ايراني به همراهِ فيلم هايي
    كه از بدو تولد تا ميانسالي شان از آنها ضبط شده!
    دوشنبه-مشغول شام تناول نمودن هستم كه ميزنم بي بي سي(يعني كانكت ميشوم!).برنامه اي مستند در حال پخش است با محوريتِ
    فرهنگِ غذايي در نقاط مختلف دنيا به همراه پخش فيلمهايي از زمان به وجود آمدن كشور موردِ نظر تا زمان حال!
    سه شنبه-بي بي سي و برنامه مستندي راجع به شاهِ مخلوع ايران و پخش تصاويري از دوران كودكي شاه تا دوران مرگش به همراهِ فيلمها و تصاويري كه تا حالا از هيچ جايي نديدام ميخكوبم نموده!
    چهارشنبه-بي بي سي فيلم مستندي از مقدماتِ اختراع اولين دوربين فيلمبرداري نمايش ميدهد به همراهِ مصاحبه اي ويدئويي با مخترع دوربين فيلمبرداري در زماني كه هنوز موفق به اختراع اين وسيله نشده!!
    پنجشنبه-پخش تصاويري از انسانهاي اوليه به همراه فيلمي از فرودِ آدم و حوا روي زمين!(كاملا مستند و واقعي!!)..سوالي به ذهنم ميرسد و آن اين است كه اينها اين فيلمها را از كجايشان در مي آورند!
    جمعه-امروز بي بي سي را نگاه نميكنم چون زير تختم پنهان شده ام.از صبح تا حالا تمام سوراخ سنبه هاي خانه را گشتم تا محل استقرار دوربينهاي بي بي سي را پيدا كنم ولي موفق نشدم!.ميترسم از اينكه بي بي سي دستم را پيش همه رو كند!..بايد حواسم باشد كه بي بي سي را ناراحت نكنم تا اسنادش را رو نكند!....آنها از همه چيز فيلم دارند حتي از كارهاي من!!!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. بابا باشه شما تو خونه تون ماهواره ندارین.

ناشناس گفت...

خوب فیلم نمایش ترومن رو دیدید؟ با بازی جیم کری؟ همه جای زندگی ما دوربین کار گذاشتن..آخه ناسلامتی عصر ارتباطاته.. شاکی شدید از این دوربینا؟

ناشناس گفت...

خودتون با زبون خوش بگين چيكار كردين كه زير تخت پنهان شدين؟ D: دهقاني

ناشناس گفت...

in kelilism va demenism chi soooood paaaaaaaaaaaaaaaasssss??????!!!.................................................sare kaari booood?!!!.........

ناشناس گفت...

سلام عزیز من که باور میکنم تو ماهواره نداری چون هنوز به زبونی که مینویسی من میتونم بخونم . در ضمن متن خوبی بود یا حسین میر حسین.

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!