جمعه، آبان ۰۱، ۱۳۸۸

وقتي آميب توهم ميزند!

1-دوستِ هنرمندم مرتضي خسروي براي پستِ قبلي تصويرسازي نموده اند.آن دسته از دوستاني كه داستان انگل را خوانده اند ميتوانند با مراجعه به پستِ قبلي چشمشان به جمال جنابِ انگل روشن شود
2-از اين به بعد قرار شده هر مطلب را كه اينجا ميخوانيد به همراه تصويرسازي هاي مرتضي خسروي باشد.اميد است كه موردِ پسندِ شما عزيزان قرار گيرد
3-اكثر پيوندهاي وبلاگم را پاك كردم.به چند دليل:
الف) مشكل بلاگ اسپات در بارگذاري مطالب
ب)به تجربه ثابت شده هرگاه تعدادِ پيوندهاي يك وبلاگ زياد ميشود حوصله خوانندگان اجازه نميدهد تا بين تمام پيوندها بگردند به همين سبب احساس ميكنم در حق دوستاني كه به آنها لينك داده ام ظلم ميشود.بسياري ديگر از دوستان هم هستند كه به بنده لينك داده اند كه باعث خجالت و البته مباهاتِ اينجانب است
ج) بزرگترين آفتِ وبلاگ نويسي احساس مخاطب نداشتن است.
4-پيرو نكاتِ بندِ سوم نتيجه گرفتم تا كمي پيوندها را تعديل نموده و در عوض هرگاه وبلاگ را به روز مينمايم به همراه مطالب ارسالي يك وبلاگ را نيز معرفي نمايم.
5-سعي ميكنم هر ماه سه الي چهار وبلاگ را كه هم مفيد هستند و هم كمتر شناخته شده اند را به مخاطبينم معرفي نمايم.اميدوارم با اينكار كمي از الطاف شما را جبران نمايم.شايد هم هر چند وقت يكبار پيوندهاي وبلاگ را با پيوندهاي ديگر تغيير دهم.
6-از تمام شما كه مرا ميخوانيد سپاسگزارم.

۲۳ نظر:

زودیاک گفت...

تصویر سازی پدربزرگ(انگلمرد بزرگ) بسیار زیبا و به جاست! ولی به نظرم انگل ها شکل دیگری دارند.(حتما اشتباه می کرده ام)

آرش فرهنگ پژوه گفت...

با اردت مندیم(می خواستم بنویسم چاکرتیم دیدم خیلی پسرجاله وار میشه!) با تصویر و بی تصویر با لینک و بی لینک

دیوونه گفت...

نظرات مفیدی.فکر کنم منم از یکی دوتاش توی وبم استفاده کنم بد نمیشه

یاردان قلی از توهم کده! گفت...

ما با تصویر سازی انگل مرد بزرگ به قول دوستمان مشکلی نداریم فقط با این انگل ماده مشکل داریم که کمی تا قسمتی ابری مورد منکراتی دارد فقط اگر شماره انگل ماده را به ما بدهید تا ارشادش کنیم یه دنیا نه صد دنیا ممنونتان میشویم دیدیم حالا که مشکل خانوادگی هم دارند تا دوباره انگل جان دل خانوم را به دست نیاورده ما یه آستینی بالا بزنیم برای خودمان و این زندگی انگلیمان را یه سرو سامونی بدهیم...
با تشکرات یاردان قلی و توهم خان و توهم و قدم نورسیده از توهم کده...همه ما دوستت داریم انگله جان!

Unknown گفت...

به به، چه کار نیکو و پسندیده ای!
باشد که روزی گردونه به نام ما باشد!!
اجرت با امام حسین:دی

موسیو گلابی گفت...

شرمنده کردی آمیب جان!
به جان خودم ناراحتی من از حذف شدن نسبت به شرمندگی از بودن کمتره! می‎دونم متوجه نشدی چی گفتم، خودمم همین‎طور!!

ناشناس گفت...

من هم موافقم.من خودم وبلاگ ندارم اما وبلاگ خوندن رو دوست دارم.در مورد اون قسمت كه لينك زياد خوانده نميشه كاملا درسته من خودمم هر وقت يك وبلاگ لينكاش زياد باشه اصلا حوصله نميكنم تا بهشون سر بزنم.اينكار جيدت خوبه به شرط اينكه وبلاگهارو به ديگران بشناسانيد.كاريكاتور پست قبل هم باحال بود.تصوير و مطلب رو هستم

ميردهقان

ر د ک گفت...

این کارت خیلی خوب بود، یه بار دو ساعت وقت گذاشتم لینک های وبلاگت رو تک تک چک کردم.
سربلند باشی

ملکوت گفت...

اون بالا زدید جون مادرت کپی رایتو رعایت کن ! نکته خوبیه . اما یه سوال : دیکشنری که رو کامپیوترت نصبه اورجیناله ؟ اگه آره که خیلی آمیبی اگه هم نه بازم آمیبی از عکست پیداست

ملکوت گفت...

اون بالا زدید جون مادرت کپی رایتو رعایت کن ! نکته خوبیه . اما یه سوال : دیکشنری که رو کامپیوترت نصبه اورجیناله ؟ اگه آره که خیلی آمیبی اگه هم نه بازم آمیبی از عکست پیداست

Hassan Gholamalifard گفت...

-در جوابِ زودياك:
انگلها اشكال مختلفي دارند!

-در جواب آرش فرهنگ پژوه:
ما چاكريم

-در جواب موسيو گلابي:
:)

-در جواب ملكوت:
من خودم تا اونجاي كه بتونم اين اصل رو رعايت ميكنم...

ثلج گفت...

چه خلوت شده اینجا. آدم دلش گل کوچیک می خواد. سلام
کار نیکی کرده اید و به قول خودتان کاملا توهم زده اید.
این وبلاگ جز وبلاگ هایی هست که همیشه می خوانمش. با لینک یا بدون لینک. اضافه شدن تصویر هم که واقعا عالی هست. میشه یه روزنامه ی الکترونیکی با کلی خواننده ی با مزه!(خودم)

saeed گفت...

kheili ham khoob

saeed گفت...

kheili ham khoob

پناهنده گفت...

من هم با اينكارت موافقم چون خود من هم حوصله چك كردن همه لينكارو ندارم

سارا گفت...

1-قشنگه
2-به به،چه خوب!
3-آخه،خجالت چرا؟:)
4-خوبه
5-این هم خوبه
6-اصلا قابل شما رو نداره!!

حسين گفت...

به نظر من داشتن لينك لازمه هر وبلاگه
لينك خوب لينكيه كه خونده بشه
منم اگه وبلاگ داشتم همينكارو ميكردم اما چه كنيم كه نه وقتشو دارم نه استعدادشو

الی گفت...

ناز قلمت آمیب جان!

ناشناس گفت...

lotfan ye fekri baraye in ghesmate ersale nazarat bokon.bichare shodam az bas say kardam ta barat nazar bezaram
aida.gh"

ناشناس گفت...

lotfan ye fekri baraye in ghesmate ersale nazarat bokon.bichare shodam az bas say kardam ta barat nazar bezaram
aida.gh"

مستفا گفت...

چاکرِ ِ قربون

صفا گفت...

آمیب جان
یا همون انگل عزیز
حالا هرچی که دوست داری صدات کنیم ؛)
متاسفانه من نمیتونم تصویرسازی رو ببینم، عکسه لود نمیشه :(

ناشناس گفت...

لينك نميخوايم زودتر آپ تو ديت كن جونمون بالا اومد

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!