پنجشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۹

برگرداندن زاويه‌داران به دامان سياست!

والا چه عرض کنم؟! يکی از مسئولين گفته که بايد سياستمداران با زاويه را به دامان سياست برگردانند! خداييش ما هرچقدر که به ديکشنری و لغت‌نامه و 118 رجوع نموديم متوجه نشديم که منظور ايشان از «زوايه‌داران» چيست و کيست! اصولا اينجا اين سوال مطرح می‌شود که يک سياستمدار زاويه‌اش بايد چه اندازه باشد و کلا زاويه‌ی مطلوب برای سياست در چه حدی است!؟ مثلا اگر کسی زاويه‌اش تند باشد در کدام جناح قرار می‌گيرد و يا اگر کسی زاويه‌اش باز باشد و يا 180 درجه زاويه داشته باشد در کدام جناح!؟ به هر حال اگر نظر ما را جويا باشيد بايد عرض کنم که ما طرفدار سياستمدارانی با زاويه‌ی 90 درجه هستيم که به احتمال زياد جزو ميانه‌روها قرار می‌گيرند! پيشنهاد می‌شود از اين به بعد برای اينکه سياستمداران زاويه‌دار از بی‌زاويه‌ها مشخص شوند، مراجع‌ذی‌صلاح با استفاده از نقاله و گونيا زاويه‌ی سياستمداران و کانديداها را اندازه بگيرند و افرادی که زوايای‌شان بودار بود کلا از دور خارج گردند. به قول شاعر: «تيم ما خيلی عاليه، توپ رو بزن تو زاويه!» (اين شعر کلا با قضيه بی‌ربط بود! والا!)

۴ نظر:

Iman گفت...

به سبک حرف اضافه که از صبح بخیر ایران پخش می شه نوشتی!

Miss Ferii گفت...

:))
پس نتیجه می گیریم زاویه چیز بدیه.. از مهر ماه هم درس زاویه رو از کتابای هندسه بچه ها حذف می کنن به جاش دو واحد درس حجاب و عفاف ارائه می دن!:))

vahshiyesefid3 گفت...

خواسته یه چیزی بپرونه

نصرا...خان گفت...

آمیرزا از شما چه پنهان که ما را با مکتوبات شما به قاعده الفت اوفتاد، لینکتان می نماییم دم دستمان باشید که خیر در پیش باشد.

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!