پنجشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۷

سیاست زدایی در فوتبال

در پیِ واگذاری امتیاز باشگاههای فوتبال تهران به شهرستانها برخی از صاحب نظران باز هم اقدام به منفی بافی و نواختن ساز مخالف کردند!.این افرادِ قلیل که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی رسد(چیزی در حدود هفتاد میلیون نفر) گفتند که با اینکار فوتبال ما نابود میشود و به جهل سال قبل برمی گردد!...آخه یکی نیست به اینها بگه برادرِ من مگه بَده که فوتبال ما به چهل سال قبل برگرده؟..اصلا می دونید که چهل سال قبل،ما چندین و چند جامِ مختلف از سطح آسیا و غیره به کلکسیون اِفتخاراتمان آوردیم؟،حالا بَده که ما دوباره به چهل سال قبل برگردیم و همان افتخارات را تکرار کنیم؟..تازه در ثانی،شما که دیدید آقای کفاشیان فرمودند بنده هم با این نقل و انتقالات مخالف هستم ولی کاری از دست من ساخته نیست.،دیگه چرا گیر میدی؟..حتما باید آقای مهندس علی آبادی شخصا بروند پشتِ تریبون و مواضع خودشون را رسما اعلام کنند؟این بنده خدا فقط چهل درصد از اوقاتشونو به فوتبال اختصاص داده،نباید بیشتر توقع داشته باشید!...اصلا ما رییس فدراسیون می خواهیم چی کار؟یا کلا فوتبال می خوایم چی کار؟،بذارید این تیمهای تهرانی برن شهرستان یه آب و هوایی عوض کنن حالشون بیاد سر جاش!..این طوری هم از ترافیک پایتخت کاسته میشه و هم شهرستانیهای عزیز می تونن اتوبوس بترکونن!...کلا این اَمر،امریست نکو!..گفتم نِکو،یادِ مجید نامجو مطلق و ابراهیم مَطَر افتادم!..توی این بازی دوستانۀ آخری،این دو نفر بد جوری رو اعصابِ تماشاگران بودند،به طوری که صدای آقای مهندس علی آبادی رو هم در آوردن!...به نظر بنده باید مهندس بیشتر واردِ عمل بِشوند(اون عمل نه،این عمل)!!..در کُل به تمام خانواده های دل نگرانی که دلواپس این هستند که خدایی نکرده فرزندانشان به سمتِ فوتبال کشیده شوند امیدواری میدهیم که نگرانی به خود راه ندهند،تا چند وقتِ دیگر صورت مساله پاک خواهد شد و فوتبال ما نابود میشود!.این عزیزان یادشان باشد که به فرزندانشان گوشزد کنند که وارد دو مقوله نشوند،یکی سیاست و دیگری فوتبال!!...

هیچ نظری موجود نیست:

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!