چهارشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۷

کامنت بذار

برخی از دوستان از طریق اس ام اس(نمی دونی اس ام اس چیه؟،همون پیامکِ دیگه!)و تلفن،از نوشته ها و اراجیفِ بنده تشکر و انتقاد کردند!.یکی نیست بگه آخه آدمِ عاقل! به جای پیامک و دورگو(تلفن دیگه!) چرا کامنت نمی ذاری؟بی سواد!،به خدا چشم امید من به کامنت های شماست!،شما کامنت بذار توش فحش بده،حرفِ رکیک بزن،انتقاد کن!،پیشنهاد کن،دستور پختِ نیمرو رو بگو!،اصلا هیچی ننویس،خالی بفرست،فقط بِذار!(کامنتو میگم تابلو!)،در کُتُبِ مقدس هم آمده که جوابِ سلام و نامه واس ام اس و وب نوشت واجب است!،شما یک لحظه تصور کن اگر پیامبران به پیامک های خدا پاسخ نمی دادند و دلیوری نمیکردند که مردم تو جاهلیت میموندن!...من نمی خوام التماس کنم،ولی جون مادرت کامنت بذار!...بله این دوستان از فونت های نوشته ها(مگه فونتِ دیگه ای هم داریم؟!) انتقاد کرده بودند که نا خواناست و به سختی خوانده میشه.باید خدمتِ این دسته از دوستان همیشه شاکی و ناراضی از زمونه عرض کنم که مگه بَده؟،من می خوام شما روا برای روزها و شرایط سخت تربیت کنم!،تازه قرار بود که نوشته هامو با کیبوردِ پوستِ پیاز کاری شده بنویسم تا هرکسی نتونه متون رو بخونه و مجبور بشید برای خواندنِ مطالب،مانیتورتونو بگیرید رو آتیش تا نوشته ها ظاهر بشن،این طوری منم امنیتِ جانی بیشتری داشتم،ولی چون بنده تابع نظراتِ جمع هستم نظراتِ این دوستان رو به دیدۀ منّت گرفته و وبلاگمو کن فیکون کردم (درست بخون بی ادب!)...انشاءالله مورد قبول جمیع مخاطبین قرار گیرد(واقعا فارسی شکر است!!!)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خودت فحش خواستیا؟‎:-@‎‏ نه بابا بی خیال می خواستم بگم:خعلیییییی باحالی

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!