پنجشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۷

ورزشکاران،دلاوران،نام آوران،خبری شده؟،از این وَرا؟!!!

کسبِ مدال برنز مراد محمدی،کشتی گیر غیور کشورمان را در مسابقاتِ المپیکِ پکن،به تمامی فوتبال دوستان و ملتِ غیور و همیشه در صحنۀ کشورمان تبریک عرض می نماییم!،بالاخص به جنابِ آقای مهندس ضرغامی و صداوسیمایش که بالاخره توانستند سرودهای حماسی شان را که نزدیک بود به آرشیو منتقل شوند و خاک بخورند را رو کنند و از رسانه ها پخش نمایند،یک تبریک جانانه عرض میکنیم!.مطمئنا در هیچ کشوری برای کسبِ یک مدال برنز به این اندازه خر کِیف نمیشوند و هی فرت و فرت(حدودا هفشده تا!) سرود و ترانه های حماسی پخش نمیکنند!.نمردیم و چشممان به سرودهای جدیدی که از صداوسیما در مدح ورزشکاران بود روشن شد و عقدۀ شنیدنشان را به گور نبردیم!.ما با کسبِ این مدال توانستیم چشم جهانیان را از حدقه بیرون بزنانیم و باعث شویم از فرطِ حسادت به ما همگی بترکند!.فکر کنم کسبِ همین یک مدال برنز کافی باشد تا مسئولین آن را مایۀ افتخار و مباهاتِ ورزش و ملتِ ما بدانند و عملکرد خود را موفقیت آمیز توصیف کنند!.به نظر بنده ورزشکاران باقیمانده لازم نیست خودشان را اذیت کنند،چون ما با همین یک برنز رسالتمان را به انجام رساندیم و از حدّ مطلوب هم فراتر رفتیم،بهتر است آنها هم بروند در چین حالشان را بکنند!!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

به نام سلام
تازشم ما در راستای مبارزه با یوغ(شایدم یوق) امریالیسم و سرمایه داری و اشرافی گری و در راستای حمایت از برو بچ امریکای لاتین(غیر از هنر منداشون)برنز گرفتیم نه طلا.
الان ساعی دومین مسابقش رو هم برد.

مرد مختصر.

Mohammad Yousefi گفت...

ايران تا به حال 15 مدال طلاي المپيك گرفته كه به اندازه اين مايكل فليپس مي‌شه. يعني مايكل فليپس به اندازه تاريخ يك ملت چندين مليوني طلا گرفته.
از اونجايي كه دلار يك كاغذ پاره و مدرك دكتري آكسفورد هم كاغذ پاره است بنابراين طلاي المپيك ارزش زيادي نداره و مثل حلبي مي مونه.

Mohammad Yousefi گفت...

اون15 تا نقره بود. 10 تا طلا تا الان گرفتيم

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!