یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

بیا کنارم!

آخه مگه زوره؟!،چرا هرجا میشینین هِی گیر میدین؟،چرا هِی جلسه و راهپیمایی و نشست راه میندازین؟،تا کِی میخواین اجتماع راه بندازین و بسط بشینید؟،چقدر میخواین به این حرکات مذبوحانه و مخملین ادامه بدین؟!،آخر تا کِی با تساهل و تسامح با شما برخورد شود؟!،حتما باید سرکوب شوید تا مثل بچۀ آدم سر جاتون بشینید؟!.حالا گیرم که یک نفر از نزدیکان یک شخص مهم رفته گفته که ما با مردم فلان جا دوستِ جون جونی هستیم و اونا خیلی باحالن و خوشگلن!،حالا که چی شما هرجا میرین اعتراض می کنید و هِی میگید باید این شخص هرچه سریعتر برکنار بشه؟!.مگر ندیدید آن شخص مهم هیچ عکس العمل خاصی نشان نداد و حتی با آن فرد مذکور رفته پروژه افتتاح کرده؟!.برای چی اینقدر حرف زور میزنید و میخواهید دیکتاتوری عمل کنید؟!.من نمیفهمم چرا یکسری از افراد اینقدر علیه آن شخص نزدیک سمپاشی میکنند،حالا طرف یه حرفی زده،اینکه دلیل نمیشه،از قدیم گفتن حرف بادِ هواست!،کی داده کی گرفته؟!!،کلا ما هم که گوشمان از این حرفای صد تا یه غاز پُره و توجهی به اینگونه ایرادات و سخنان نداریم و جدی نمی گیریمشان.شما هم اینقدر اعصاب خودتونو خرد نکنید،خدایی نکرده پس میوفتینا!.اینجوری که بوش میاد این شخص مهم،آن فردِ مذبور را کنار نخواهد گذاشت؛بالاخره هرچی باشه تو فامیل خوبیت نداره!،اصلا الان مَضَّنۀ طلا و سکه دستتون هست؟،میدونید چقدر پرداخت مهریه ها بالاست؟!!،درست نیست بین دو خونواده جنگ و دعوا راه بیوفته!.مگر ندیدید که آن شخص مهم،آن فردِ مذکور را جدیدا در سمت راستِ خودش مینشاند؟،برای چی میخواین دست راست ایشان را از کار بیاندازید؟!،مگر دست راست نلسون ماندلا را فراموش کرده اید که چه خدماتِ ارزنده ای انجام می داد؟!!.حالا باز هم بروید و شعار بدهید که طرف باید استعفا دهد!.مگر ندیدید در کنفرانسی که همین چند روز پیش در یک کشور خارجی برگزار شده بود و از رسانۀ خودمان هم پخش شد آن شخص مهم آن فرد را دقیقا کنار خودش نشانده بود روبه دوربین(دقیقا رو به دوربین!)؟!.تا کی میخواهید چوب لایش بگذارید(منظورم چرخ دولت است!)؟!.حتما باید آن شخص مهم وقتی در یک مجمعی نشسته اند به آن فردِ موردِ نظر بگوید که:"اِسی جون!،عسلی!،بیا بشین رو پام!"؟!،اینجوری بیخیال میشید؟!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز حسن غلام علي فرد تهراني اصل عبدالعظيمي آقا بدو قطار رفت. القصه ضمن تبريك بازگشايي دكه طنزفروشي اتان به اطلاع مي رسانم گوش اگر گوش من و طنز اگر طنز تو است. آنكه البته بجايي نرسد فرياد است. مثل اينكه تنت مي خاره و هوس كردي يه مدت از شر كار و زندگي و سيگاركشيدنهاي بابا و ... راحت بشي و بري يه گوشه بشيني واسه خودت كتاب بخوني ظنزهاي جديد بيافريني.
حالا ديگه با كريميون درمي افتي و حرفهاي بزگتر از خودكارت مي نويسي. حالا ما كاري نداريم ولي به فكر بچه هات باش. مگه نمي دوني تو اين مملكت همه به فكر همند بخصوص اون بالايي ها كه اصلا روز و شبشون بخاطر من و تو تباه شده. پس يه كم منصف باش و فتيله توقعاتتو در بيار بنداز دور. پسر جان نصيحت اين دوست قديميتو بشنو. همين امروز اين وبلاگو تعطيل كن و بيا عضو گروه خودمون شو با هم بريم لب كارون چه گل بارون بي خيال دنيا و سياست و طنز و ... ديدي كه داشتي بالا مياوردي وقتت بخير شاد باشي

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!