دوشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۸

توقيف شديم!

امروز ميخواستم طنز نوشته هاي دو روز قبل را در وبلاگ بگذارم اما..........
اما امروز خبردار شديم كه روزنامه مان....فرهنگ آشتي....توقيف شد......خودم را براي اين توقيف آماده كرده بودم اما نه به اين زودي.....
حالم خوش نيست....
بغض عجيبي گلويم را اشغال كرده...اما تاب گريستن را هم ندارم....
اگر حالي بود آخرين نوشته هايم را كه در نشريه منتشر شده برايتان اينجا خواهم گذاشت....اما
اما اينك حس و حال هيچ چيز را ندارم....
فقط بايد بابت تمام ايده هايي كه خاك ميخورد و انديشه هايي كه به ف‌[...]ك ميرود گريست!

.........
اين لينك هم نوشته يكي از همكاران است پيرامون همين قضيه
http://konjzehn.blogfa.com/post-257.aspx
...........
تصحيح ميكنم!....لغو امتياز شديم خلاص..........................!

۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

بی اختیار یاد این شعر افتادم
به آنان که با قلم
روادید درد را
به چشم جهانیان پدیدار می کنند
بهاران خجسته باد !
اما حالا چی ؟

میثم الله‌داد گفت...

سرت رو بالا بگیر جوون. سرخپوست خوب، سرخپوست مرده است.

ناشناس گفت...

mano dar ghame khodetoon sharik bedoonin! :( kheyli narahat shodam! :-s

مستفا گفت...

میخوام یه چیزی بنویسم برای همدردی و دلداری
نمیتونم

ماتينه گفت...

یعنی توقع داشتیم توقیف نشین؟!
ببخشید اما خیلی پررویین!

متاسفم. نمیگم ایشالا غم آخرت باشه

بابالنگدراز پنج فوتی! گفت...

سلام آمیب عزیز
همیشه نوشته‌هات رو تحسین می‌کنم
چون از معدود بلاگرهایی هستی که بدون اینکه
رختخوابی بنویسی.نوشته‌هات جذاب و بانشاطتند
همیشه هم نوشته‌هاتو میخونم و لذت می‌برم.
وقتی فهمیدم تو فرهنگ آشتی می‌نویسی خیلی خوشحال شدم
که حتی بقیه هم به استعدادت پی بردند.اما امروز که شنیدم این روزنامه هم
توقیف شده.خیلی حالم گرفته شد.خیلی
در این کشور باید به حال آزادی بیان گریست
اون روزی که وزیر جدید ارشاد اومد.رونامه‌ی اعتماد هشدار داده بود
که موج توقیف شدیدتر میشه

ناشناس گفت...

حيف شد واقعا طنزاتون رو دوست داشتم

مهناز گفت...

واقعا متاسفم

عموفیروز گفت...

ای داد!
متأسفم.

حیاط خلوت گفت...

واقعاً متاسفم
نوشته هاتونو كه اينجا هم ميذاشتين تعقيب مي كردم با ولع براي ديگران هم مي فرستادم
نشريه تونو نخوندم اما دست كم از نوشته هاي شما مي شه خط مشي رو حدس زد
واقعاً نمي دونم چي بگم !

عرعری گفت...

تاسف تاسف و بازهم تاسف...
آزدای بیان نزدیک به مطلق!!!

سرکش گفت...

خدا لعنتشون کنه

چی بگم دیگه؟

فردایی هست

شیوا گفت...

متاسفم ... اوم ... ولی بازم وبلاگت و بنویس... باشه...

کاکه تیغون گفت...

خدا توقیف فرماید آنانی را که دیگران را توقیف می کنند

یاردان قلی گفت...

منم امروز صبح طبق عادت همیشگی رفتم یه روزنامه اعتماد بخرم به عشق ابراهیم رها!!که البته دیگه اونم نمینویسه!!!ولی بازم از هیچی بهتره!و یه فرهنگ آشتی فقط به عشق خودت...دکه نداشت!!!وقتی روزنامه اعتماد خوندم فهمیدم لغو امتیاز شد!!!فکر کنم دیگه کم کم داریم به اوج پیشرفت هنر و مطبوعات میرسیم!!!

ناشناس گفت...

بايد عادت كرده باشيد اما خوب تاسف عميق خودم را اعلام ميكنم :(

ميردهقان

خود .......................ارضایی گفت...

جدا تسلیت میگم / این روزا همه واسه خاطر این حیوونا داغ دارند !

شیدا گفت...

آقای رامین گفتند که علت توقیف و لغو امتیاز توهین به افراد است و این مساله یک قانون مطبوعاتی است حالا باید ازایشون پرسید که نقد دولت از طرف نشریات توهین است یا عمل رییس دولتی که در حضور همه مردم و از یک رسانه عمومی همه کسانی رو که قبلا رییس جمهور و نخست وزیر ورییس مجلس بودند رو متهم به دزدی می کنند و مزدور آمریکا و اسراییل می دونند مردم از این قوانینتون که بسته به زمان و منافعتون از اونها استفاده می کنید خسته اند خسته...در جامعه ای که حکومتش دست اوباش افتاده است هنر چیزی است در حد تنقلات و از آن امید رهایی نمی توان داشت

ناشناس گفت...

مدتی بود نتونسته بودم نوشته هات رو بخونم تقریبا از وقتی که کادت رو تو روزنامه مرحومه شروع کردی امشب همه رو خوندم با اینکه کارهای قبلی ات رو هم دوست داشتم به نظرم تو این مدت خیلی نوشته هات بهتر شدن نمی دونم دلیلش چیه ولی واقعا عالی بود و چقدر متاسفم از این اتفاق و از صمیم قلب برای مردم کشورمون آرزوی آزادی می کنم به نظرم قوم مغول هم اینهمه آسیب به فرهنگ و هنر این کشور نزد فقط میتونم بگم به روزهای خوب امیدوار باش خیلی دوست دارم

هدي گفت...

اين نيز بگذرد...
كار ديگه اي هم از دستشون بر مياد كه كوتاهي نكرده باشن...
ريدن به مملكت دست بردار هم نيستن...

مارمالات ترشیده گفت...

اصلا به روی خودتان نیاورید جناب آمیب ... که من آمدم و کامنت گذاردم و رفتم و دوباره آمدم و کامنت می گذارم و هنوز نرفته ام ...

بانوی نیمه شب گفت...

+++ شرکت در جشن یکسالگی وبلاگ بانوی نیمه شب واجب کفایی است++++


// ستاد حفظ و نشر آثار و احادیث آیت الله العظمی بانوی نیمه شب //

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

وقتی كسی نوشته‌ای از من بخواند.....

من كيم؟ اينجا كجاست؟!